Prezes
Administrator
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Czw 22:04, 05 Lip 2007 Temat postu: Texturowanie części w grze.... |
|
|
Poradnik jak oteksturować daną część naczepy lub trucka i wiele innych.
UWAGA ja przyjąłem za nazwe elementu który texturuje "lamps" wy możecie użyć innej nazwy.W zmodelerze ta część też musi się nazywać "lamps" i najlepiej żeby była na końcu listy części.
No więc dorobiłem sobie światła w naczepie , ale są czerwone. Jest na to sposób , który opisze w tym poradniku.
Programy potrzebne :
- notatnik
- i oczywiście textura , która musi być z rozszerzeniem DDS ( np. lamps.dds ) . I pliki lamps.mat i lamps.tobj .
Wchodzimy do folderu z naczepą ( Moje dokumenty / 18 Wos pedal to the metal / makes/trailer/nazwa naczepy / base )
Otwieramy plik !desc. i znajdujde siś tam coś takiego :
extdefs "/makes/acc_base.def"
def accessory:/accessory_base {
type:"base"
model:"container.psm"
material0:"frame: container.mat"
material1:"frame_rear: container.mat"
material2:"brace_on: container.mat"
material3:"brace_off: container.mat"
material4:"woodplatt:wood.mat"
material6:"oxygen: oxygen.mat: nitrogen.mat"
weight:5000
}
Moja textura nazywa siś lamps.dds , dlatego też po ostatniej linijce (material6:"oxygen: oxygen.mat: nitrogen.mat" )
Piszemy : material kolejną liczna np. 7 : "nazwa części w zmodelerze (np.lamps) : nazwa textury.mat (np. lamps .mat )
UWAGA : Pliki lamps.dds , lamps.mat , lamps.tobj muszą znajdować sie w folderze share danej naczepy (makes/trailer/nazwa naczepy/share )
I oto doszliśmy do końca
Post został pochwalony 0 razy
|
|